LE GUIDE MINI SUR L’ÉCHÉANCE DE LA LOCATION.
VOTRE PARCOURS, SIMPLIFIÉ.

De nouvelles aventures vous attendent, et les Services financiers MINI sont là pour vous aider à trouver la meilleure voie à suivre. Que vous souhaitiez poursuivre l’aventure avec votre MINI actuelle ou explorer de nouvelles avenues dans un modèle différent, nous sommes avec vous à chaque momentMC! Vous trouverez sur cette page tout ce dont vous avez besoin pour naviguer dans le processus d’échéance de location : de l’information sur les jalons importants, des détails sur les options qui s’offrent à vous, et plus encore. Découvrez le tout ci-dessous et communiquez avec votre concessionnaire MINI si vous avez des questions. Après tout, nous sommes là pour vous aider à rendre votre prochain voyage le plus excitant et le plus harmonieux possible.

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ÉCHÉANCE DE LOCATION.

ÉTAPES IMPORTANTES

Le processus d’échéance de location pour votre MINI est simple. Pour vous assurer que tout se déroule bien, vous devrez suivre quelques étapes simples. Ci-dessous, vous trouverez un calendrier d’évènements personnalisé que nous avons créé pour vous aviser des dates importantes et des exigences.

VOTRE LISTE DE CONTRÔLE D’ÉCHÉANCE DE BAIL.

Avec la date d’échéance de votre bail qui approche, les Services financiers MINI aimeraient vous rappeler les étapes importantes à suivre dans notre processus d’échéance de bail. Que vous souhaitiez continuer à rouler dans votre MINI actuelle, ou explorer nos autres modèles, nous sommes là pour vous accompagner à chaque étape. Téléchargez notre liste de contrôle d’échéance de bail pratique ci-dessous pour en savoir plus sur le processus.

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ENTREZ LA DATE D’ÉCHÉANCE DE VOTRE CONTRAT DE LOCATION CI-DESSOUS.

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Vous devez coordonner très prochainement les quatre tâches ci-dessous. Nota : ces dates sont approximatives et la réservation vous revient. Communiquez avec votre concessionnaire MINI pour fixer la date et l’heure qui vous conviennent le mieux.

APPEL CONCERNANT L’ÉCHÉANCE DE LA LOCATION

Si vous n’avez reçu aucun appel, communiquez directement avec votre concessionnaire MINI pour fixer un rendez-vous d’inspection préliminaire. Ce faisant, précisez d’emblée si vous comptez conserver votre voiture actuelle ou souhaitez vous en procurer une neuve. Environ 180 à 120 jours avant l’échéance de votre location, vous pouvez vous attendre à recevoir un appel de votre concessionnaire MINI pour vous rappeler que la date d’échéance de votre location approche. Profitez de l’occasion et passez chez votre concessionnaire MINI pour une inspection préalable et lui faire savoir si vous souhaitez conserver votre MINI actuelle ou si vous aimeriez changer pour un autre modèle.

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APPEL CONCERNANT L’INSPECTION

Si vous n’avez reçu aucun appel, communiquez directement avec AutoVIN Canada pour fixer un rendez-vous d’inspection éclair à l’endroit qui vous convient. Environ 75 jours avant l’échéance de votre location, vous pouvez vous attendre à recevoir un appel d’AutoVIN Canada, une entreprise d’inspection indépendante, pour prendre rendez-vous pour une inspection obligatoire du véhicule. L’inspection peut être effectuée au moment et à l’endroit qui vous conviennent, y compris à la maison ou au travail.

AutoVIN Canada : 1-800-556-2811

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INSPECTION DU VÉHICULE

Si vous n’avez pas encore pris rendez-vous pour l’inspection de votre MINI, faites-le immédiatement en communiquant avec AutoVIN Canada. Une fois qu’AutoVIN Canada aura évalué l’état de votre MINI, un rapport d’inspection décrivant l’état de votre véhicule sera disponible en ligne dans les 48 heures suivant l’inspection physique. Si votre véhicule a besoin de réparations ou d’entretien, nous vous encourageons fortement à effectuer les travaux avant la date de retour du véhicule, afin d’éviter les frais de retour en retard. Pour s’assurer que toutes les réparations ou l’entretien sont effectués correctement et pour éviter des frais pour réparation de mauvaise qualité ou inadéquate à l’échéance de location, nous recommandons que les réparations soient effectuées chez un concessionnaire MINI autorisé ou un centre de carrosserie certifié MINI.

Veuillez noter que si vous avez acheté la Protection en cas d’usure et d’utilisation excessives des Services financiers MINI pour votre véhicule, ce processus a été simplifié pour vous. À la fin de l’inspection de votre véhicule par AutoVIN Canada, veuillez communiquer avec l’un de nos spécialistes de la maturité de bail au 1-866-DRV-MINI 1-866-DRV-MINI pour voir si des articles pouvant être facturés seront couverts par votre plan de protection, ou consultez les modalités de votre contrat de protection pour en savoir plus.

AutoVIN Canada : 1-800-556-2811

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RETOURNER VOTRE VÉHICULE

Si vous n’avez reçu aucun appel, communiquez directement avec votre concessionnaire MINI pour fixer un rendez-vous d’inspection préliminaire. Ce faisant, précisez d’emblée si vous comptez conserver votre voiture actuelle ou souhaitez vous en procurer une neuve. Votre véhicule doit être retourné à votre concessionnaire MINI avant ou à la date d’échéance du bail. Veuillez prendre rendez-vous avec votre concessionnaire à l’avance pour examiner l’état de votre véhicule et confirmer que tous les travaux d’entretien ou de réparation nécessaires ont été effectués. Veuillez vous assurer que les deux clés, le manuel du propriétaire, la copie originale de propriété (province de l’Alberta seulement) et les accessoires du véhicule (s’il y a lieu) sont retournés avec le véhicule. Une fois confirmé, votre concessionnaire et vous signerez un formulaire de confirmation de retour du véhicule, ce qui complètera le processus de retour du véhicule. Vous pouvez également régler tout frais pour usure et utilisation excessives à ce moment.

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RAPPEL : Veuillez prendre le temps de supprimer tous vos renseignements personnels du système iDrive de votre MINI (le cas échéant) avant de retourner le véhicule. Cliquez ici pour afficher un document PDF contenant des instructions détaillées sur la façon d’effectuer cette étape importante.

OPTIONS DE FIN DE LOCATION.

Vos options de fin de location sont indiquées ci-dessous. Que vous décidiez de passer à une nouvelle MINI, d’acheter votre MINI actuelle ou de la retourner, communiquez avec votre concessionnaire MINI et nous nous ferons un plaisir de vous expliquer le processus en détail.

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Option 1:

CHOISIR UNE NOUVELLE MINI.

En savoir plus

Prenez un nouveau départ en louant ou finançant une MINI de notre gamme la plus récente.

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RESTER AVEC MINI, C’EST PAYANT.

Explorez nos plus récentes offres de fidélité MINI pour poursuivre votre aventure sur la route.

EXPLORER LES OFFRES DE FIDÉLITÉ

Option 2:

ACHETER VOTRE MINI ACTUELLE.

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Gardez la MINI que vous aimez.

Il n’a jamais été aussi facile de devenir propriétaire de la MINI que vous aimez. Avec des taux d’intérêt intéressants1 pour les clients admissibles2 et un processus d’achat simplifié, l’achat de votre MINI à la fin de la location est simple, pratique et vous permettra de poursuivre votre aventure sur la route. Communiquez avec votre concessionnaire dès aujourd’hui pour en savoir plus! More info icon button

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Option 3:

RETOURNER VOTRE MINI ACTUELLE.

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Prenez rendez-vous avec votre concessionnaire MINI pour retourner votre véhicule.

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ÉVALUATEUR À DOMICILE.

DÉTERMINER L’ÉTAT DE VOTRE MINI À L’AIDE DE NOTRE OUTIL PRATIQUE.

Si vous prévoyez retourner votre MINI actuelle, nous pouvons vous aider à vérifier l’usure et l’utilisation acceptables et à déterminer si des travaux d’entretien ou de réparation doivent être effectués avant la date de retour de votre véhicule. Si vous avez acheté la Protection en cas d’usure et d’utilisation excessives des Services financiers MINI au début du contrat, ce plan vous protégera contre certains dommages qui pourraient autrement vous être facturés à l’échéance de location.

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APERÇU DE L’USURE ET DE
L’UTILISATION ACCEPTABLES.

L’évaluateur de condition de véhicule des Services financiers MINI a été conçu pour vous aider à déterminer l’usure acceptable ou excessive de votre MINI. Bien que l’usure excessive soit considérée comme pouvant être facturée à l’échéance, les personnes qui ont acheté la Protection en cas d’usure et d’utilisation excessives des Services financiers MINI au début du contrat seront protégées contre certains de ces frais.

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WINDSHIELD

SCRATCHES

DENTS & DINGS

CHIPS

TIRES

INTERIOR WEAR

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WINDSHIELD

ACCEPTABLES Cracks or stars that are outside of the driver’s wiper arc and measure less than 1/2" using the Vehicle Condition Evaluator Tool (up to two occurrences);

INACCEPTABLES Cracks or stars that are inside of the driver's wiper arc and measure more than 1/2" using the Vehicle Condition Evaluator Tool (up to two occurrences);

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SCRATCHES

ACCEPTABLES Surface scratches/scuffs that do not penetrate the paint and can be removed with normal reconditioning; Scratches/scuffs through the paint that measure 2" or less using the Vehicle Condition Evaluator Tool or the width of a credit card;

INACCEPTABLES All scratches/scuffs that penetrate through the paint and that measure more than 2" using the Vehicle Condition Evaluator Tool;

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DENTS & DINGS

ACCEPTABLES Dents and dings that measure 2" or less using the Vehicle Condition Evaluator Tool (maximum three occurrences per panel) or the width of a credit card;

INACCEPTABLES Dents and dings that measure more than 2" using the Vehicle Condition Evaluator Tool (more than three dents or dings per panel);

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CHIPS

ACCEPTABLES Minor stone chips that measure 2” or less using the Vehicle Condition Evaluator Tool or the width of a credit card;

INACCEPTABLES Stone chips that measure more than 2" using the Vehicle Condition Evaluator Tool;

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TIRES

ACCEPTABLES Tires must have at least 4/32" of tread at the lowest point (about half the size of the Quarter measurement supplied within the Vehicle Condition Evaluator Tool); Tires must match the original equipment supplied on your vehicle (speed rating, type, brand, run-flat, size). Please see your MINI Retailer for details. (approved brands are Michelin®️, Pirelli®️, Bridgestone®️, Continental®️, Dunlop®️, Goodyear®️ and Hankook®️);

INACCEPTABLES Tires that have less than 4/32" tread depth; Tire specifications and sizes different from original equipment brand (approved brands are listed above), type (run-flat), and speed rating;

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INTERIOR WEAR

ACCEPTABLES Minor scuffs to the interior, seats, and soft trim (includes leather, cloth, vinyl leather, plastic, wood, carpets, headliners, vinyl and convertible tops, and weather-stripping seals);

INACCEPTABLES Any tears or burns to the interior;
Stains that cannot be removed;

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PROTECTION EN CAS D’USURE
ET D’UTILISATION EXCESSIVES.

POUR CEUX QUI ONT ACHETÉ LA PROTECTION EN CAS D’USURE ET D’UTILISATION EXCESSIVES.

La Protection en cas d’usure et d’utilisation excessives des Services financiers MINI couvre certains dommages au véhicule qui pourraient autrement vous être facturés à l’échéance de la location. Les lignes directrices suivantes peuvent vous aider à déterminer ce qui est couvert par le régime de protection.

EXTÉRIEUR

VERRE, FEUX ET PHARES

JANTES

INTÉRIEUR

ACCEPTABLES
  • Scratches and scuffs through the paint that are up to 4” in length (non-collision related);
  • Exterior dents with damage up to 8” (non-collision related);
  • Any minor stone chips;
INACCEPTABLES
  • Broken exterior parts that are not replaced or repaired to manufacturer’s specifications (e.g., misaligned parts, mismatched paint, distorted body panels);
  • Repairs that do not meet manufacturer’s specifications (e.g., misaligned parts, mismatched paint, distorted body panels, poor previous repair or repaint);
  • Cracked, punctured, buckled, bent, gouged, or deeply scratched bumpers;
ACCEPTABLES
  • Any minor chips, bullseyes or cracks to a MINI-approved windshield;
  • Any surface chips to a MINI-approved windshield;
INACCEPTABLES
  • Any windshield replacement that does not have the approved MINI logo displayed in the glass;
ACCEPTABLES
  • Four matching MINI approved tires that meet the vehicle’s original tire specifications (size, load index, speed rating, run-flat) which can be found on the vehicle door B pillar decal and/or within the vehicle’s owner’s manual. MINI approved tires are manufactured by Pirelli®, Continental®, Goodyear®, Dunlop®, Michelin®, Bridgestone® and Hankook®;
  • Minor scuffs to tires that do not affect the safety of the tire;
  • Scratches to the wheel covers, rims, or alloys;
INACCEPTABLES
  • Tire specifications and sizes different from the original tires supplied on your vehicle, including incorrect type (e.g. run-flat), and/or a non-approved brand (approved brands are Michelin®, Pirelli®, Bridgestone®, Continental®, Dunlop®, Goodyear®, and Hankook®);
  • Tire repair plugs;
  • Bulges or indentations in the sidewall;
  • Any tire damage that affects the safe operation of the vehicle;
  • Mismatched, bent, cracked, or broken wheels, wheel covers, or alloys;
  • Alloy wheel specification, sizes and type (wheel style) different than the vehicle’s original equipment, including painted wheels;
ACCEPTABLES
  • Minor scuffs to the interior, seats, and soft trim (includes leather, cloth, vinyl leather, plastic, wood, carpets, headliners, vinyl and convertible tops, and weather-stripping seals);
INACCEPTABLES
  • Missing interior equipment valued over $200 per item (headrests, remote controls, headphones, etc);
  • Stains that cannot be removed;
  • Any burn holes or singed areas;

FOIRE AUX QUESTIONS
POUR LA PROTECTION EN CAS D’USURE EXCESSIVE

Veuillez consulter votre Protection en cas d’usure et d’utilisation excessives des Services financiers MINI pour obtenir de plus amples renseignements.

What does my Excess Wear & Use (EWU) protection plan cover?
Your EWU Protection plan protects you from certain damages that would otherwise be chargeable at lease-end. For specific details about what is covered, please refer to the EWU contract Addendum.
Is my Excess Wear & Use (EWU) Protection plan refundable if I decide to buyout my lease?
Your EWU Protection plan may only be cancelled within the first thirty (30) days after its purchase for a full refund. For any buyout occurring after that time, the cost is non-refundable. To cancel, you must follow the process specified in the EWU Addendum.
Are tires covered by my Excess Wear & Use (EWU) Protection plan?
Certain tire charges may be covered by EWU. For full details on covered wear and use, and chargeable wear and use, please refer to the EWU contract Addendum.
Are keys / key fobs covered by my Excess Wear & Use (EWU) Protection plan?
Certain key charges may be covered by your EWU. Please note that lost or missing keys are not covered by EWU. For full coverage details, please refer to the EWU contract Addendum.
Are windshields covered by my Excess Wear & Use (EWU) Protection plan?
Damage to MINI approved windshields is covered by EWU. For full details, please click here.

QUELLE SERA LA
PROCHAINE ÉTAPE?
VOUS DÉCIDEZ.

LE CENTRE DE FIN DE SESSION.

Alors que votre location tire à sa fin, le Centre de fin de session est là pour vous guider tout au long du processus. Vous aurez le plein contrôle de vos options de fin de location. Vous serez en mesure de gérer facilement votre contrat de location en ligne, vous assurant ainsi une transition harmonieuse vers votre prochaine aventure de conduite! Vous aurez accès au Centre de fin de session quatre mois avant l’échéance de votre location. Il vous offrira une expérience de fin de location personnalisée et adaptée à vos besoins uniques.

FAQ SUR L’ÉCHÉANCE DE LOCATION.

FAQ sur le processus de retour de fin de location

Can I return my lease early?
Yes, you may return your lease early (i.e. prior to the maturity date noted in the Lease Agreement), however, you are responsible for all remaining lease payments to the maturity date and any other account charges due pursuant to the Lease Agreement. A lease-end inspection is required, and any damages or excess kilometer charges will be determined and payable at the time of return. Please ensure that any amounts due are promptly paid, as unpaid accounts are reported by us to the credit reporting agencies.
What do I have to do at the end of the leasing contract?
You can find the MINI return process with a customized timeline by entering in your lease maturity date in our lease maturity calendar. Click here to access your personalized calendar. You can also access your Lease Maturity Checklist here.
Can I keep my MINI after my Lease Agreement comes to an end?
You may keep your MINI past its maturity date by either purchasing it or extending your lease. Please click here to submit a request to purchase your current MINI. You can also request to extend the lease in your My MINI Account or by calling us.

IMPORTANT: If you do not do so, you will be charged the Over Holding Lease Payment, and in some cases, the failure to return the vehicle may lead to its repossession, adverse credit reports being made about your account, and additional costs being charged to you.
Are there any further costs when the leasing contract comes to an end?
There are no additional costs to return your leased vehicle at maturity; however, if there are any damages to the vehicle, excess kilometers, or other balances due on your account, they will be charged on your Lease Maturity Invoice. To learn more about how to determine your vehicle’s condition, please visit our Vehicle Condition Evaluator page.
What happens if my vehicle has damage at the end of the Leasing Agreement?
A lease-end inspection is required from AutoVIN Canada, an independent inspection agency. Your inspection report will call out all types of damages present on the vehicle prior to your maturity date, providing you with the ability to repair any damage that would be chargeable to you. Consult with your preferred MINI Retailer for details.
Can I receive a refund for kilometers that I didn’t use?
There is not a refund or credit available to those that return the vehicle with less than the Allowable Kilometres.
When will I receive my Security Deposit refund and how do I receive it?
Security Deposit refunds are usually issued within 3-5 business days after account closure, deposited to the bank account on file. Your Lease Maturity Invoice will outline any refunds due to you. Please note, these times vary and may take an additional 5-10 business days for your bank to process the deposit. Please note that BMW Financial Services may apply the security deposit, at any time, to any amounts outstanding under this lease if not paid by you when due.
I returned my vehicle a while ago but didn’t receive a Lease Maturity Invoice. Is there a problem?
A delay in receiving your Lease Maturity Invoice doesn't always indicate a problem. You can check on the status of your account anytime by visiting My MINI Account or by calling us.
What are OEM tires and what tires do I need to return with my leased vehicle?
OEM stands for “Original Equipment Manufacturer” and refers to MINI-approved equipment. You are required to return the vehicle with four installed, matching, MINI -approved tires (from Michelin®, Pirelli®, Bridgestone®, Continental®, Dunlop, Goodyear® and Hankook®. with at least 4/32” of tread depth. Please note all tires must meet (or exceed) the vehicle’s original tire quality specifications, which can be found on the vehicle B pillar door decal and/or within the vehicle’s owner’s manual. An authorized MINI Retailer is pleased to assist you with finding the right tires.

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FAQ sur le rachat d’un bail

How do I buyout my vehicle?
Your lease buy-out must be completed at an authorized MINI Retailer. As set out in the Lease Agreement, the transaction is subject to Retailer administration fees, taxes and other charges applicable at the time of purchase including the cost of a required government inspection, obtaining any certificate of fitness (“safety” or similar), related repair costs and ministry ownership transfer fees plus all other amounts due under the Lease. Pay-off cheques must be received by the maturity (i.e. “Valid Until”) date indicated on the pay-off quote. Please click here to submit a request to your preferred MINI Retailer.
Can I buyout my lease through My MINI Account?
To ensure compliance with various laws and regulations, we cannot offer or process lease buyouts via My MINI Account or online. All lease buyouts must be completed by an authorized MINI Retailer. Please click here to submit a request to your preferred MINI Retailer.
Can I buyout my lease directly through MINI Financial Services and not through the MINI Retailer?
To ensure compliance with various laws and regulations, and to allow for a safety inspection to be completed, we cannot offer or process buyouts over the phone or accept buyout payments directly. Any buyout cheques sent to MINI Financial Services directly will be returned. All lease buyouts must be completed by an authorized MINI Retailer. Please click here to submit a request to your preferred MINI Retailer.
When do I have to decide if I will buyout my lease?
You may buyout your lease for the amount stipulated in your Lease Agreement at any time up to and including the maturity date noted in the Lease Agreement. Please note, all remaining payments will become due if the lease is bought-out prior to the maturity date.
What is my pay-off amount?
Your current pay-off amount can be accessed by logging into My MINI Account to obtain your Lease Agreement Purchase Quote, by calling your preferred MINI Retailer, or by calling us for assistance. Please note, quoted amounts expire. Please be aware that the transaction is subject to Retailer administration fees and other charges, including a government inspection, certificate of fitness (“safety” or similar), any required repair costs, and ministry ownership transfer fees. Please click here to submit a request to your preferred MINI Retailer with the option to buy out your lease.
Is the Residual Value / pay-off amount negotiable?
No, the Residual Value amount is a calculated and fixed amount set at the beginning of the lease. Therefore, the pay-off amount is non-negotiable, and payment in full of all amounts due under the Lease Agreement is required to terminate the lease.
Why do I have to pay a Retailer admin fee to buyout my lease?
To complete a lease buyout transaction, there are several steps and processes that an authorized MINI Retailer must complete. Retailers incur costs with many of these processes, and therefore may charge an administration fee. The administration fee is set by the MINI Retailer. The cost may vary by Retailer, but the maximum permitted charge is set out in the Lease Agreement.

FAQ sur les reprises de location et les transferts

What is a Lease Assumption?
A Lease Assumption is a formal process whereby the current customer leasing a vehicle transfers all of their rights and obligations – including responsibility for the vehicle’s condition and repair - to a new lessee. Lease Assumptions are inherently risky, and not all leases may be assumed. We strongly recommend that prior to assuming a lease, you complete a detailed inspection of the vehicle and speak with your legal representative. Once completed, you are legally responsible for all obligations under the Lease Agreement. Please contact us for additional information.
What is required if I want to do a Lease Assumption?
There are a variety of steps required to complete a Lease Assumption, including a credit check. Please visit an authorized MINI Retailer to learn if a Lease Assumption is right for you.

FAQ générale

Where can I find my account number?
Your account number can be found by visiting My MINI Account or by calling us for assistance.
Where can I find my lease maturity date?
You can find your maturity date on page one of your Lease Agreement (the “Scheduled Termination Date”). If your agreement is not readily accessible, you can also find your maturity date by logging into My MINI Account or by calling us for assistance.
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